Brixton Porter

Alkohol: 5%  
Ekstrakt: b.d.

Styl: Porter

ocena: 8/10

Gdy Brixton Porter wpadł po raz pierwszy w moje ręce, był jeszcze piwem prototypowym, jednym z kilku, jakie BrewDog wtedy wypuścił. Nie zamieszczałem jeszcze wtedy opisów piw. Gdy nabyłem je po raz drugi, już jako regularne, ze standardową etykietą browaru, postanowiłem, że chwilę poleży. Poleżało około roki i teraz otworzyłem piwo, które jest pół roku po dacie ważności. Powiem krótko - z pewnością nie straciło, ale czy zyskało - ciężko stwierdzić. Oceniłem je tak samo jak 1,5 roku temu - 8/10. W szkle czarne, nieprzejrzyste, z bardzo ładną, równą, beżową pianą. W aromacie przeważa kawa, dalej mamy czekoladę i delikatne nuty palone. W smaku powyższe nuty występują w bardziej wyrównanych proporcjach i one tak naprawdę kształtują to piwo. Bardzo aksamitny, delikatny, przyjemny porter. BrewDog znów stanął na wysokości zadania!
Etykieta prototypu:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz