Komes Podwójny Ciemny

Alkohol: 7%  
Ekstrakt: 15%

Styl: Abbey Dubbel

ocena: 7/10

Pierwszy raz piłem gdzieś na rok przed upływem daty ważności. Piwo mi bardzo smakowało. Nie pamiętam szczegółów, nie prowadziłem bloga, nie robiłem notatek. Teraz mam butelkę przeterminowaną o pół roku. Nie będę więc wieszał psów na samym piwie, ale liczyłem, że będzie lepsze ciekawsze... Otóż nie jest... Ciemnobrązowe, z błyskawicznie znikającą, beżową pianą. Aromat czekoladowy, minimalnie palony. W smaku dużo jonów żelaza, sporo czekolady i mocno wybijający się alkohol. Jest trochę paloności... Piwo, moim zdaniem straciło przez ten czas, ale cały czas jest bardzo ciekawe. Gdzieś nuty kwiatowe, nieco przypraw. Chyba najbardziej zaszkodził mu alkohol... Goryczka średnia. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz