Black Hope

Alkohol: 6,2%  
Ekstrakt: 16%

Styl: Black IPA
IBU: 65

ocena: 8/10

Poprzednia, sprzed trzech lat, o dwa oczka niższa, ocena pokazuje, jak niedoświadczonym zawodnikiem wtedy byłem ;) Patrząc jednak obiektywnie na Black Hope, da się to wytłumaczyć bardzo prosto. Jest to piwo o bardzo intensywnych cechach charakterystycznych dla stylu. Mam tu na myśli, przede wszystkim, sporą, baardzo przyjemną paloność i intensywną, ziołowo-owocową goryczkę. To mogło być nie do przyjęcia, dla trzy lata młodszego mnie. Choć łagodzić te doznania powinny czekolada i trochę nut żywicznych, ale... Aromaty również przyjemnie intensywne - paloność, owoce, głównie cytrusowe. Trochę brakowało mi piany. Beżowy pierścień na niemal czarnej tafli piwa, nie usatysfakcjonował mnie zbytnio... Jednak, z czystym sumieniem, stwierdzam, że to rewelacyjna black IPA!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz