Perła Niepasteryzowana

Alkohol: 6%  
Ekstrakt: b.d.

Styl: Pale Lager

ocena: 6/10

Perła Niepasteryzowana była jednym z tych piw, które zachęciły mnie do próbowania czegoś innego. Wypiłem kiedyś w jakiejś restauracji hotelowej i było to dla mnie olśnienie! Ciemniejsze, pełniejsze i lepsze niż wszystkie lagery, jakich wcześniej próbowałem. Później często owej Perły próbowałem i doszedłem do wniosku, że straciła wiele swoich walorów. To był kolejny krok ku piwom rzemieślniczym. Dzisiejsze podejście do tegoż trunku, jest pierwszym od trzech lat. Kolor złoty, z ładną, biała pianą. Aromat słodowy, bez nieprzyjemnych nut. W smaku również słód, chmielu niewiele. Piwo nieco wodniste, wysycenie spore. Nic szczególnego, ale i tak wypada całkiem nieźle na tle "koncernowych" lagerów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz