Żywiec

Alkohol: 5,8%  
Ekstrakt: 12,5%

Styl: Pale Lager

ocena: 4/10


Lata temu, moja dewiza brzmiała - piwo im zimniejsze, tym lepsze. Paradoksalnie miałem rację, jednocześnie myląc się... Niska temperatura sprawiała, że pijąc (najczęściej koncernowe) piwo, cieszyłem się zimnym, orzeźwiającym napojem i wydawało mi się, że jest super! Teraz wiem, że w miarę ogrzewania uwydatniają się wady złotego trunku. Żywiec jest tego najlepszym przykładem. Kiedy przelewałem do szkła, był lekko schłodzony i rzeczywiście złoty, z ładną, białą pianą. Piana szybko pozostała wspomnieniem. Aromat lekko słodowym, lekko stęchły, lekko metaliczny i nic poza tym. W smaku również niewiele poza słodem uświadczymy. Jest nieprzyjemny posmak, piwo wraz ze wzrostem temperatury robi się wręcz słodkie. Goryczki brak zupełnie. Wysycenie średnie. Piwo słabe i tyle!





Historyczne etykiety - limitowana edycja:













Nowsze etykiety:
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz