Pilsner Urquell

Alkohol: 4,4%  
Ekstrakt: 12%

Styl: Czech Pilsner

ocena: 4/10

Pilsner Urquell od dawna nie gościł moim szkle. Zapamiętałem jednak to piwo jako wyróżniające się spośród propozycji browarów polskich sprzed jakichś 10-15 lat. Dla mnie, przede wszystkim wyróżniał się sporą (tak mi się wtedy wydawało) goryczką. Od tamtego czasu wypiłem sporo piw, ale pewien jestem (co do Pilsnera) jednego - goryczka była! Nie wiem, co się przez ten czas z owym piwem działo, ale wśród nut słodowych, lekkiej metaliczności i mokrego kartonu, goryczki nie uświadczyłem. Również aromat był płaski i jednolity - słód i mokry karton. Nawet wizualnie nie było się czym zachwycać - słomkowa barwa, idealnie klarowne, praktycznie bez piany. Słabe piwo, niczym nie wybijające się ponad inne "koncerniaki"...




Nowsze etykiety:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz